Dźwięk satysfakcji
Dzięki naszemu postępowemu oprogramowaniu Engage+ połączenia przy użyciu Engage 40 są wyraźniejsze, a kupujący cieszą się ogólnie ulepszonym doświadczeniem. Posiadając do dyspozycji dane połączeń w czasie rzeczywistym, interakcje stają się bardziej zasadnicze i wydajne.
Ten zestaw słuchawkowy został zaprojektowany z myślą o Tobie (nie ma za co). Jest lekki, lecz wytrzymały. Komfortowy, a zarazem wytworny. Możesz go nosić przez cały dzień, niemal w ogóle go nie czując. Dzięki inteligentnemu systemowi mikrofonów, który powoduje, iż dźwięk jest wyraźniejszy niż kiedykolwiek, to najlepszy zestaw słuchawkowy, żeby zapewnić jak najkorzystniejszą obsługę klienta.
Przyszłościowe oprogramowanie
System, który potrafi analizować rozmowy na bieżąco? Poznaj przyszłościowy pakiet słuchawkowy dla centrów kontaktowych: Engage 40 z progresywnym oprogramowaniem Engage+.
Wyskakujące okienka pokazują informacje zwrotne na bieżąco, dzięki temu możesz poprawić jakość rozmowy z klientem podczas jej trwania.
Engage+ gwarantuje wskazówki na żywo dotyczące czynników wpływających na obsługę klienta podczas rozmowy, w tym hałasu w tle, ciszy i utrudnień. 1
Wprowadzanie, coaching i utrzymywanie personelu staje się wyjątkowo proste, gdy istotne informacje są przystępne na wyciągnięcie ręki, bo dzięki czemu praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
sprawdź cały obraz
Wiodący dostawcy usług pilnujących zintegrowali ze swymi rozwiązaniami nasze zaawansowane informacje o połączeniach z Jabra Engage, a dzięki zapewnieniu bardziej szczegółowego obrazu doświadczeń klientów, rozwiązania te zyskują na wartości. Dane z oprogramowania Jabra informują o hałasie w tle, zakłóceniach i ciszy agentów w trakcie rozmów, co pozwala zidentyfikować określone problemy i podjąć kroki w celu ich poprawy.
Dzięki połączeniu tych rozwiązań można uzyskać dostęp do wizualnych pulpitów nawigacyjnych zapewniających wgląd w jakość dźwięku i wzorce rozmów, aby pomóc poprawić pracę agentów i wrażenia klientów podczas każdej rozmowy.
Podwójny mikrofon, podwójna satysfakcja
Jakość dźwięku może wpłynąć na sukces rozmowy. Dlatego wyposażyliśmy Engage 40 nie w jeden, a w dwa mikrofony: jeden pomoże Ci raz na za każdym razem usunąć odgłosy otoczenia z rozmów, a drugi zapewni wyraźny głos, umożliwiając dokładne przetwarzanie mowy na tekst.
na dodatek dzięki instynktownemu oprogramowaniu Engage+ nasza progresywna technologia mikrofonowa generuje tak doskonałe warunki, że może pomóc w skróceniu przeciętnego czasu obsługi połączeń.
Komfort agenta zwykle
Agent, któremu jest niewygodnie, to ryzyko niezręcznych rozmów, dlatego zaprojektowaliśmy Engage 40, by był tak wygodny, iż prawie go nie czuć. Waży zaledwie 45 g*, czyli jest bardzo lekki, a także ma wygięte nauszniki, które komfortowe dobranie.
Na nausznikach zestawu słuchawkowego umieściliśmy na dodatek postępowy wzór przypominający labirynt. Został on opracowany na podstawie badań przeprowadzonych wśród użytkowników i zaprojektowany specjalnie w celu zmniejszenia nacisku na ucho, co pomoże Ci w pełnym komforcie zachować skupienie na potrzebach klienta.
stworzony z myślą o realnych wypadkach
Niedbałe zdejmowanie pod koniec długiego dnia, przenoszenie z biurka na biurko, wrzucanie do torby życie zestawu słuchawkowego w centrum kontaktowym może być nieprzystępne. Dlatego pracując nad Engage 40, staraliśmy się aby był maksymalnie konkretny. Przetestowaliśmy wszystko, od wysięgnika po oporność na uderzenia, i mamy pewność, że to nasz najmocniej wytrzymały i trwały zestaw słuchawkowy.
Łatwo jest wygłaszać śmiałe twierdzenia, ale po prostu jesteśmy tak pewni, że Engage 40 wytrzyma próbę czasu i nawet niedbałe traktowanie, jakim poddawane są słuchawki, że dodaliśmy trzyletnią gwarancję na wszystkie zestawy słuchawkowe. Lekki, niezwykle komfortowy i trwały ten zestaw słuchawkowy ma wszystko, czego potrzebujesz.
Łatwe słuchanie
nowoczesne głośniki i innowacyjne, genialnie dostosowane do kształtu ucha nauszniki izolujące od hałasu gwarantują,w trakcie rozmowy już nigdy nie umknie Ci żaden ważny szczegół (też nigdy nie będziesz prosić o mówienie głośniej, ani powtarzać tej samej informacji 47 razy...).
Dzięki specjalnie zaprojektowanym głośnikom w Engage 40, zoptymalizowanym pod kątem zapewnienia wyraźnego dźwięku, użytkownicy posiadają mniej powodów do frustracji, a rozmowy stają się bardziej produktywne. Na dodatek BalancedVoice nie tylko zagwarantuje przejrzyście czysty dźwięk, ale także samoczynnie gwarantuje, iż połączenia przychodzące są wyjątkowo wyraźne kolejna użyteczna funkcja pomagająca zachować spokój w trakcie każdej rozmowy.
Troska o uszy
To filozofia stojąca za bezprecedensową ochroną słuchu klasy fachowej zaimplementowaną w Engage 40. Dzięki Jabra SafeTone 2.0 możesz skupić się na rozmowach, mając pewność, iż Twój słuch jest chroniony.
Wyposażyliśmy ten komplet słuchawkowy w sporo rewolucyjnych technologii ochrony słuchu:
- IntelliTone 2.0 utrzymuje średnią ekspozycję na dźwięk na bezpiecznym poziomie
- PeakSto 105 dB uniemożliwia nagłym skokom natężenia dźwięku
- BalancedVoice przetwarza przychodzący dźwięk w celu zapewnienia wyraźniejszych połączeń
- Speech Level Normalization utrzymuje połączenia przychodzące na preferowanym poziomie głośności
- Intelligent Acoustic Shock Protection proaktywnie eliminuje albo redukuje potencjalnie destrukcyjne dźwięki
Ochrona słuchu to nie tylko dodatek. To inwestycja na całe życie.
Twój nowy osobisty asystent
Wyobraź sobie pomocnika, który pomoże Ci wyraźniej słyszeć klientów i zoptymalizować dynamikę każdej rozmowy, dzięki czemu możesz radować się obszerniejszą równowagą na długiej zmianie.
Engage 40 wykorzystuje wyjątkowy algorytm przetwarzania sygnału, BalancedVoice, by powstrzymać Cię przed ciągłym powiększaniem głośności w trakcie połączeń i utrzymywać Cię w gotowości do rozmowy przez cały dzień. Zrelaksuj się, unikaj zmęczenia rozmowami i skup się na klientach o nic więcej nie musisz się już martwić.
Jednak to normalne, że my tak mówimy i właśnie dlatego o przetestowanie tej wyjątkowej technologii poprosiliśmy użytkowników takich jak Ty. Zgodnie stwierdzili, iż głosy o wyższych tonach są wyraźniejsze i mowa jest łatwiejsza do wyodrębnienia z hałasu otoczenia, a równocześnie ton dźwięku jest bardziej wyrównywany, dzięki temu wszystko brzmi przyjemniej dla uszu.
Wzorowa rozmowa
Z Engage 40 pełną kontrolę masz w zasięgu ręki. Możesz odbierać połączenia, wyciszać je i regulować głośność za pomocą kilku prostych dotknięć. Obsługa połączeń jeszcze nigdy nie była tak prosta.
dostosowywane przyciski na module obsługi połączeń można zjednoczyć z platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), w tym Amazon Connect i Genesys, zyskując udoskonaloną produktywność. Przełączaj się między ekranami platformy i kontroluj głośność przy pomocy programowalnych przycisków zapewniających szybką obsługę połączeń.
Lepsza jakość połączeń z klientami nigdy nie była łatwiejsza do osiągnięcia.
Przyjaciele wszelkich
Łączenie się z klientami jest nieskomplikowane jak spacer po parku, gdy masz do dyspozycji Engage 40. Ten pakiet słuchawkowy działa ze wszystkimi wiodącymi platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), a do tego zapewnia zintegrowaną obsługę połączeń dla użytkowników Amazon Connect, Genesys Cloud CX i NICE CXone, jeśli jest użytkowany z modułem obsługi połączeń.
Wybierając rodzaj UC z dokumentami zgodności z Google Meet, Works With Chromebook i Zoom lub Microsoft Teams, możesz bez zbędnego stresu radować się bezproblemowymi połączeniami z klientami na całym świecie. Trzymaj się blisko. Zachowaj kontrolę. Bądź w kontakcie.
Programowalne przyciski na module obsługi połączeń można skonsolidować z platformami centrów kontaktowych i Ujednoliconej Komunikacji (UC), co proste realizowanie rutynowych czynnoci takich jak dzwonienie do przełożonego po pomoc za pomocą kilku prostych dotknięć.
Porozmawiamy później
Pożegnaj się z kosztownymi utrudnieniami w pracy, mając zestaw słuchawkowy Engage 40, który jasno wyznacza granice, informując innych, aby Ci nie przeszkadzać.
Czerwone światło aktywuje się samoczynnie podczas połączenia, oznajmiając wszystkim w pobliżu, że to nie jest najkorzystniejsza pora na pogawędkę, dzięki czemu możesz skoncentrować się na kliencie, a po skończonej rozmowie dać współpracownikom wyraźny sygnał o Twojej dostępności.
EAN: 5706991026146
Gwarancja: 36 miesięcy
Kod dostawcy: 4099-413-279
Przeznaczenie: Call center
budowa: Nauszne
Technologie: Redukcja szumów
Komunikacja bezprzewodowa: Nie
Złącza: 1 x USB 2.0
Dźwięk: Stereo
Kontrola dźwięku: Odbieranie/Wyciszanie połączenia
Mikrofon: Tak
Waga: 144 g
Akcesoria w pakiecie: zestaw słuchawkowy Pokrowiec Gwarancja i ulotka z ostrzeżeniami
Pozostałe cechy: dobranie izolujące od hałasu Redukcja szumów w trakcie rozmów wymiar głośnika: 20 mm Maks. Moc wejściowa głośnika: 30 mW Szerokość pasma głośnika (tryb muzyki): 50-20000 Hz Pasmo przenoszenia głośnika (tryb rozmowy): 100-14000 Hz rodzaj mikrofonu: 2 x MEMS Czułość mikrofonu: -38 dBV/Pa Szerokość pasma mikrofonu: 100-14000 Hz
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Słuchawki engage 40 (inline link)usb-a ms stereo. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.